بسم الله الذی خلق النور من النور
السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)
خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام به جایی که زبیاترین خاطران رو برام رقم میزد .
بعضی مطلبها اینقدر ناب هستن ، دوست داری همیشه جلو جشمت باشن .
مطلب زیر و اشاره ی جالب ش از اون مطالبه نابه !
راستی ! مبارک باشه انتخاب آقای آیت الله رئیسی به سمت ریاست جمهوری . ان شاء الله با چینش افراد مناسب در مناصب درست ، کشور به مسیر اصلاح به معنای واقعی کلمه قرار بگیره .
آقای احمدی نژاد ! من حامی شما بودم ، همونطور که خیلی از مردم حامی روحانی بودن اما هم روحانی و هم شما بودید که از مردم فاصله گرفتید و به مردم ضربه زدید .
اما مردم موندگار هستند و شما ها رفتنی.
و البته هیچ کسی از این قاعده مستثنا نیست ، ان شاء الله عاقبت همه مون به خیر منتهی بشود .
والعاقبة للمتقین !



ما را در سایت جزيره ي مجنون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142