السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)
این آقا اسمش حناچیه !
شهردار جدیده تهرانه
روزهای سه شنبه با تعدادی خانم و آقا ، با دوچرخه تشریف می برن سر کار !
میخواد هوا را از آلودگی پاک کنه !
عناوین شغلی و تحصیلی بلند بالایی هم داره .
یعنی شهرسازی تو مشتشه !
پس اصلا فکر نکنید مردم رو فیلم کرده ! اهل پوپولیست بازی و اینجور جلف بازی ها هم نیست !
بودجه هم نداره که بخواد تمهیدات " دوچرخه " ایی برای تهران در نظر بگیره .
و ایضا بودجه نداره که ناوگان عمومی حمل و نقل رو گسترش بده !
یه کمی که هوا سردتر و البته وارونه تر که میشه ، خبرنگار بیست و سی میره پشت در اتاق جلسه مبارزه با آلودگی هوای تهران و با حرارات میگه : آیا فردا مدارس تهران تعطیل خواهد شد؟
باید کمی منتظر باشیم ببینیم خروجی این جلسه ی اضطراری چه خواهد بود ؟؟؟
...
بابا برادر کوتاه بیا . لازم نیست به خودت زحمت دوچرخه سواری بدی ، کار مردم رو فقط راه بنداز . همه دعات میکنن .
جزيره ي مجنون...
ما را در سایت جزيره ي مجنون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110