السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)
فرا رسیدن ماه مبارک شعبان المعظم و اعیاد در پیش رو ، بر همه ی شیعیان گرامی باد .

بسم رب الشهداء و الصدیقین
35 سال از لحظه ی پر کشیدن عاشقانه ات میگذرد . از تو دور مانده ایم و چشم مان سویی ندارد برای دیدن بی کرانه ای که تو در آن بال پرواز گسترانیده ای !
نمیدانم !
نمیدانم که چگونه طی کردی ره صد ساله و دل به این عجوزه ی آرایش کرده نبستی و فریبش را نخوردی !
نمیدانم !
شماها یاوران بی غل و غش خمینی کبیر بودید .
برخی از آنهایی که روزگاری با ایشان بودند اکنون مانند گرگ به جان اسلام و نظام افتاده اند .
خمینی (ره) ابر رحمتی بود که بر همه کس بارید .
شما گلگون شدید و آنها ...
بگذریم ...
بنازم ایمان تان را ، بنازم شهامت تان را و شجاعت تان را و شهادت تان را
بیست و نه سالی میشود که بعد از برچیده شدن سفره ی جنگ و شهادت ، هیچ گردنکشی را زَهره نبوده نگاه چپ کند به کشورمان .
یادتان گرامی و راه تان پر رهرو باد !
پ.ن : نفر اول از سمت راست شهید بزرگوار قاسم ساغریچی
نفر وسط برادر علی اکرمی و نفر سمت چپ برادر علی اصغر که فامیلی اش را فراموش کرده ام . هر دوی این بزرگواران بر من لطف بسیار داشته اند . خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید .
یا علی مددی
ما را در سایت جزيره ي مجنون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97