بسم رب الحسین (ع)
السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)
شهر حلب آزاد شد . شهری که خونهای مطهری بابت اش بر زمین ریخته شد .
تدوام این حرکت ها و مقاومتها ، طناب دار را بر گردن شکسته ی دواعش ، تنگ تر میکند .

مصطفی تارج زاده ، فتنه گر دروغگو و متقلب و یاغی بالفطره گفته است : سوریه نیازمند برجام است .
رئیس سازمان ملل بعد از رسیدن توافق میان ایران و دیگر کشورهای مدعی گفته بود : " برجام " یک راهکاری جدی ست برای از میان برداشتن چالشها در هر گوشه ی دنیا .
این جمله بدون هیچ تفسیری مشخص میکند که برجام از نگاه مستکبرین ، یعنی نواختن سیلی بر گوش هر صدای مخالفی که علیه استکبار بیان شود .
متاسفانه عده ای نادان ، علیرغم همین نتایج زود هنگام ، قدرت تشخیص خوب یا بد بودن " برجام " را ندارند .
و میگویند اگر برجام نبود ، چه و چه میشد .
همه اش خیالات و اوهام خود را انتشار میدهند .
سوریه نیازمند برجام نیست این کله ی پوک شماست که نیازمند معاینه است .
کاش شورای محترم نگهبان سازو کاری را طراحی میکرد تا هر بی سواد و کم مایه ، با مدارک تقلبی دکترا و و و نتواند بر کرسی مسئولیت تکیه زند .
...
شهر حلب آزاد شد و به حول قوه ی الهی تمام عراق و سوریه از لوث وجود نحس دشمنان اسلام و قرآن پاک خواهد شد .
برجام نیز تا زمانی که منافع مستکبرین حفظ و منافع کشور ما را به هرز برد ، قابلیت اجرا دارد و الا مستکبرین اگر دست از استکبارشان بردارند که دیگر مستکبر نیستند .
و بدلیل خلق و خوی استکباری هر آن بر زیاده خواهی آنان افزوده خواهد شد .
تجربه نیز نشان داده هیچ مسوولی با گفتن " غلط کردم " ، جان به جان آفرین تسلیم نکرده ، مگر اینکه مهلتش تمام شده باشد .
یا علی مددی
نکته : به نوبه ی خودم می بایست پاسخ این فتنه گر را میدادم . دکتر ، برو دکتر چقدر برازنده ی دولتمردان تدبیر و سمپات هایشان است .
جزيره ي مجنون...ما را در سایت جزيره ي مجنون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100